Lura en snuskgubbe!

Det kan nog vara en lönsam affär - även om det inte lyckades för just de här pojkarna. http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_706953.svd       http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=726981   De borde ha låtit snuskgubben se någonting också - helst sig själva och sett riktigt unga ut. Då hade det nog varit mer sannolikt att snuskgubben inte anmält.

Allra bäst är det givetvis om tjejer kan lura snuskgubbar med falska löften om prostitution och istället bedra dem på lite stålar. Det är väl det perfekta brottet eftersom man om man anmäler det måste anmäla att man själv haft för avsikt att begå brott (köpa sex). Hanna Hellquist har skrivit en helt fantastiskt liten betraktelse över den poetiska rättvisan i att lura en torsk. Tyvärr hittar jag inte denna på nätet - tar gärna emot tips.


Kommentarer
Postat av: steve

Det var ju bra gjort av grabbarna.det borde ju vara snuskgubbarna som skulle åtalas, de vill ju utnyttja personer som har det sämre. poliser i andra länder använder denna taktik för att fånga in rika gubbar som begår övergrepp via webben, så grabbarna utförde ju en välgärning om dom bara medelat webbpolisen.förstår inte varför porrsiter inte stängs ner internet kunde ju vara en bra sak.men teleoperatörer tjänar väl multum på trafiken och politiker ser mellan fingrarna de har ju möjlighet att besluta om att stänga ner om de vill.

2007-12-21 @ 13:21:36
Postat av: Fnas-Janne

Ja, alla webbsidor förutom de frikyrkliga borde förbjudas. Folk ska banne mig inte tro att de kan titta på bilder av tuttar och rumpor ostraffat.

2007-12-21 @ 13:49:58
Postat av: seven

Inte för att jag inte uppskattar en schysst ironi, men jag håller ändå med Steve: att utnyttja fattiga människor som har det så illa ställt att de behöver sälja sin kropp eller bilder därav är uselt. Det har mycket litet med frikyrklighet att göra. Men om jag tvingas välja går jag hellre på ett frikyrkomöte än på en stripklubb. tror jag tralalala

2007-12-25 @ 21:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback