Dam på friarstråt

Så heter en simpel kioskroman som jag plöjt igenom nu under kvällen. Och den var verkligen som balsam för själen. Jag har den här osunda vanan att emellanåt frossa i harlekinromaner. Det passar dåligt med min i övrigt feministiska läggning - men vem tror att människor är enkla okomplicerade varelser egentligen?

Tradera är en underbar plats på nätet som jag just upptäckt. Där kan man köpa begagnade kärleksromaner i parti och minut. Inte nog med att de kostar hälften så mycket som nya även när man räknar in frakten. Dessutom kan man välja de författare man gillar och t o m gå till bokhyllan och kolla om man redan har boken.

Jag tror jag läser cirka250 harlekinromaner om året. Dessutom läser jag åtminstone30-40 "riktiga" böcker också. På sistone har jag börjat lyssna på mp3 böcker när jag går till jobbet. Det är helt kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback